بلوتوث دار پایونیر دی ایی اچ ایکس 5850 بی تی Pioneer DEH-X5850BT
نوشته شده توسط : اتو آلات

Pioneer DEH-X5850BT
بلوتوث دار پایونیر دی ایی اچ ایکس 5850 بی تی رادیو پخش
مزیت MIXTRAX
Pioneer از مهارت منحصر به فرد خود برای جریان ممتد و بدون توقف سرگرمی خودرو استفاده کرده است ، بنابراین میتوانید شادی گوش دادن به موسیقی را که بنظر میرسد یک DJ آن را پخش میکند تجربه کنید.  هنگامی که MixTrax شروع میشود ، نورها با ضرب موسیقی شروع به ارسال پالس میکنند ، و با ایجاد جلوه های نور کلوب مانند یک حالت بهبود رقص را ایجاد میکند.
کدک FLAC
گیرنده جدید AV از پایونیر تجربیات صوتی برتر درون خودرو را به طور شگفت انگیزی پشتیبانی میکند، با باز تولید واضح صدا از طریق فایل های FLAC (کدک صوتی با بی اتلاف آزاد) از 50 تا 60 درصد کوچکتر از فایل های WAV هستند و در عین حال یکپارچگی منابع صوتی اصلی را هم حفظ میکنند.  با داشتن خصوصیات فرکانس نمونه 48 کیلو هرتز و سر عت 24 بیت ، کیفیت صدای بدست آمده از پخش فایل FLAC حتی از پخش CD هم بالاتر میرود.
بازیاب صدای پیشرفته
با این محصول میتوانید از فایل های فشرده صوتی MP3 و WMA و AAC موجود در CD ، USB ،  کارت حافظه و تلفن هوشمند و پخش کننده های رسانه پیشرفته پایونیر با بهبود داده های از دست رفته (به ویژه داده های فرکانس بالا) در فرایند تراکم و به هم فشردگی دیجیتالی ، عملکرد تولید مجدد صدا سود میرساند.
AppRadio
حالت AppRadio مشاهده و کنترل مستقیم برنامه های سازگار در iPhone/iPod و برخی از تلفن های اندروید را از صفحه لمسی گیرندهامکان پذیر میکند. برنامه AppRadioLive به شما امکان میدهد به همه ی فاکتور های سبک زندگی دیجیتالیتان در یکجا دسترسی پیدا کنید
Apple CarPlay نیز روشی ایمنتر ، هوشمندانه تر و سرگرم کننده تر برای استفاده از iPhone در خودرو است که بهطور خودکار فقط با نصب راه اندازی میشود.
 
 
 
کارایی های اصلی:
تنظیمات اکولایزر 13 باندی.
بلوتوث برای موسیقی و تماس ها.
اتصال مستقیم iPod و iPhone از طریق USB.
برنامه ARC از پایونیر برای اندروید.
خروجی اولیه RCA و 3 عدد  3 ولت.
تغییر رنگ نور پشت دکمه ها و نمایشگر.
تنظیمات روشنایی 10 مرحله ای.

جهت خرید این محصول میتوانید به اتو آلات مراجعه نمایید.

اتوآلات OTOALAT





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: